30.4.09

LA FESTA DEL BÀSQUET


El Noctúa celebra aquest divendres 1 de maig LA FESTA DEL BÀSQUET. Aquesta festa es celebra per 2n any, després del gran èxit que va tenir l'anterior edició. Esperem que tots en gaudiu de valent, segurament es podrà votar al millor jugador del 07, que l'any passat es va endur en Javi Clopés, el presi vaja...crec que amb una mica de tongo però sempre respectable el que vota el públic...o era ell votant a dojo. Bé, us hi esperem. Tot seguit podeu veure l'spot de la festa del bàsquet que han realitzat:

1 comentari:

Anònim ha dit...

Nois, es totalment fals q em votes a mi mateix l'any passat pq crec q en David i jo no sabiem en teniem la butlleta x votar degut a l'estat en q anavem, l'únic s q poder van venir mlts amics/es meus...
Tb afegir q si us fixeu jo començo a jugar bé x la festa dl basket pq em voteu...ls últimes 2 jornades màxim anotador i fallant coses fàcils eehh!!!jejeje. Ns veiem demà a l'agora!!

Javi