19.5.09

RESULTATS DE L' ENQUESTA: Quina sanció mereix l'Uri per anar a Port Aventura per comptes de venir a jugar a Roses?

Imatge d'arxiu

L'enquesta que tant èxit va tenir té aquests resultats:
Pagar un vermut a tota la plantilla + afició: 15 vots (38%)
No venir al sopar final de temporada patrocinat per Escobar: 6 vots (15%)
Esborrar la seva suscripció a la Guía Michelín 9 vots (23%)
Venir a Torroella i jugar 0 minuts, com els nens petits 9 vots (23%)

Ningú a tornat a parlar de la sanció de l'Uri, però es rumorejava internament al vestuari que fos quina fos es portaria a terme. Jo no vull posar el dit a la llaga Oriol, però des de la directiva creiem que allò que els membres de l'equip i els afeccionats voten hauria de tenir-se una mica més en consideració. Quant és el vermut?

1 comentari:

Anònim ha dit...

Salutacions! A la junta directiva d'aquest magnífic club.
Haig de dir que no m'esperava que s'em dediques una crònica a la meva sanció per la sortida a port aventura. Com ja he dit en el foro. El vermut serà quan vingueu a veure el piset, i nou lloc de concentració cara als desplaçaments de l'any que vé, ja que són en direcció girona.
Per acabar no m'esperava que tingues tant d'èxit aquesta enquesta i que acabes portant-se a terme.
Ja veig que sóc una mica important dins d'aquest club. jejejje! Força 07 i Felicitats a tots per aquesta gran temporada.