29.10.09

VS ATHLETIC SILENC

j 6 vs Athletic Silenc f

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Home, ja q el vice akesta setmana té problemes x fer la crònica, podriem ajudar-lo i posar x aki el q nosaltres creiem q va ser el partit, no?¿
Només és una idea...
1era opinió: va ser un partit molt serio i difícil, però molt ben jugat x part nostre la gran majoria del partit!!

Presi

VICEPRESIDENT ha dit...

Crec que és el partit que he tirat menys de la història...i les 2 de 2 que vaig fallar sol a sota l'aro, lamentable i el triple a una que em vau cantar tira i després vau dir que havieu cantat 15, ja!!! Martí, prepara el bono per diumenge!!!
Em quedo amb l'alley-hoop d'en Javi a en David a l'últim quart, quant guanyavem de no gaires...

Anònim ha dit...

Jo segueixo ampliant l'extranya crònica d'aquesta setmana: tothom vam donar el "callo" a una pista molt difícil!! Gran equip el Sils. Vam semblar un equip (com quasi sempre)!! Destacaria els últims minuts d'en Pep, molt bons en atac i en defensa amb un triple clau, la feina sota els taulells dels 3 pivots i la gran labor del vice jugant de 4 (que ja no estava acostumat,jeje). Controlar força bé el ritme del partit i, sobretot, que vam guanyar tot i que en Quirze va jugar normalet, m'atreviria a dir que no com ens té acostumats,jejeje!!
També part negativa, pilotes perdudes, que es poden perdre, però vam perdre 4 o 5 que en tenis serien d'aquelles errades no forçades (que no ens ho podem permitir...eeh, ehh).
Per acabar em quedo amb la frase que va dir algú: "avui tinc moltes ganes de jugar"...que cabrón el que ho va dir, ja li val, no?¿
Ens veiem avui a entreno.

Presi

Anònim ha dit...

Bon partit, cla k si, cop de puny sobre la taula per la classificació; ara venen partits macus macus, tot i que hi ha gent k marxa fora. Anem agafant el ritme i ara ja mirem cap a dalt! fins ara l'entreno!